+34 961 20 63 15 | 46025507@gva.es
  • Professional, personal and linguistic learning in France . 2018-1-ES01-KA102-047304 . Partner: LYCEE DES METIERS BARTHELEMY THIMONNIER en L’Arbresle, France.

 

– Dos estudiants de segon de cicle mitja d’electricitat faran un mes de pràctiques FCT en França.  Període tercer trimestre.

 

– Un professor o professora del departament d’electricitat farà una estància formativa a França durant una setmana. Període tercer trimestre

 

El projecte “Aprenentatge professional, personal i lingüístic a França” enquadrat en els programes Erasmus + KA102 , és el primer projecte de promogut pel IES Rascanya-Antonio Cañuelo per a un dels nostres cicles de grau mitjà de formació professional.

Aquest projecte va a permetre’ns aconseguir uns objectius tals com millorar la inserció laboral dels nostres estudiants, així com la millora de les habilitats lingüístiques, les capacitats professionals i  potenciar el creixement personal i intercultural dels participants.

El nostre professorat millorarà en coneixements metodològics i tècnics. En l’àrea de formació professional, gràcies a aquestes mobilitats, podrem contrastar les diferències entre la formació professional dual a França i a Espanya, açò ens aportarà una nova visió en la qual recolzar-nos per a millorar el nostre propi sistema de FP Dual.

Finalment, no podem deixar de costat l’objectiu sempre present en la filosofia del nostre centre des de la seua creació que aquest projecte fomentarà, la contribució a l’enfortiment d’una vertadera ciutadania europea, on professors i alumnes descobriran els valors culturals dels païs visitat i prendran consciència del potencial que té el mercat laboral únic

 

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2018-1-ES01-KA102-047304

 

 

  • Staff mobility for training between Programme Countries . 2018-1-ES01-KA103-047312

-Dos professors de cicles superiors realitzaran una estància formativa en algun país de la comunitat europea durant 4 dies. Període durant el curs escolar. Maria José Martinez i Carles Mateu han fet la estància formativa en Hast Katholiek Onderwijs en Hasselt, Belgica, en el mes de maig.

 

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2018-1-ES01-KA103-047312

 

 

  • Renewable sources of energy – our chance for clean air in Europe. 2018‐1‐PL01‐KA229‐051245_5

Durant els cursos 2018-19 i 2019-20, l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo participarà  en un associació escolar enquadrada dins dels programes Erasmus +.

 

Dins d’aquesta associació escolar, a més del nostre institut,  participaran escoles de Zywiec (Polònia), Catània (Itàlia), Estambul (Turquia) i Leinstrand (Noruega). El projecte que anem a  desenrotllar s’anomena “Fonts d’energia renovable- Oportunitats per per netejar l’aire en Europa” i consistirà, bàsicament, en fer jornades en cada institut relacionades amb una o varies fonts d’energia renovable.

 

Les jornades que es realitzen en el nostre institut estaran enfocades als panells solars fotovoltaics i tèrmics. En Noruega es treballarà la força del vent i la biomassa. En Itàlia, les jornades estaran enfocades a la energia hidroelèctrica. En Turquia, l’aprenentatge es focalitzarà en les connexions i dispositius d’energies renovables dels edificis i habitatges. I per últim, Polònia posarà el focus en la geotèrmia i les plantes d’energia mixta.

 

En totes aquestes jornades participaran 4 alumnes i 2 professors de totes les escoles participants del projecte, a més d’experts de les matèries a tractar. Realitzarem visites a empreses i instal·lacions d’energies renovables i visites culturals.

  1. Francisco Javier Abad Alonso i Daniel Brigido Diego aniran els dies 24, 25,.26, 27 i 28 d’Octubre de 2018 a l’institut Zespol Szkol Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Zywcu, en Zywiec, Polònia a unes jornades formativo-organitzatives .
  2. Dos professors y dos alumnes preferentment de FP Bàsica, aniran a l’institut IIS «FERMI EREDIA» en Catania, Itàlia durant cinc dies a unes jornades formativo-educatives. Periode aproximat Decembre 2018
  3. Totes les escoles participats en el projecte venen a les jornades organitzades en Valencia
  4. Dos professors y dos alumnes preferentment de FP Bàsica, aniran a l’institut Skjetlein vgs en Leinstrand, Noruega durant cinc dies a unes jornades formativo-educatives. Periode aproximat Juny de 2018
  5. Dos professors y dos alumnes preferentment de FP Bàsica, aniran a l’institut Gungoren Mesleki Egitim Merkezi en Istanbul, Turquia durant cinc dies a unes jornades formativo-educatives. Període aproximat Octubre 2019 .
  6. Dos professors y dos alumnes preferentment de FP Bàsica, aniran a l’institut Zespol Szkol Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Zywcu, en Zywiec, Polònia a unes jornades formativo-organitzatives. Període aproximat Maig 2019.
  7. Daniel Brigido Diego assistirà a Toledo els dies 15 i 16 d’Octubre de 2018 a unes jornades formatives sobre la gestió dels projecte KA229.
  8. Carles Mateu assistira el 25 d’Octubre de 2018 a unes jornades informatives sobre projectes KA229 a la Conselleria d’Educació de Valencia

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2018-1-PL01-KA229-051245

 

  • No enquadrat en cap projecte concret.
  • Un o dos professors aniran a jornades formatives organitzades pel Sepie o la conselleria d’educació sobre programes europeus. Període durant l curs escolar 2018-19

 

 

 

 

Projectes

 

  • Professional, personal and linguistic learning in France II. 2019-1-ES01-KA102-061655 . Amb el soci : Lycée des Métiers de l’Eco-Construction et du Bâtiment de Montpellier, França

– Tres estudiants de segon de cicle mitja de l’IES Rascanya faran un mes de pràctiques FCT en França.

 

 – Un professor o professora acompanyarà els alumnes durant tres dies a l’inici de la mobilitat per acompanyar-los a França , resoldre totes les qüestions de l’allotjament i signar documentació amb l’empresa.

 

 

–  Un professor o professora acompanyarà els alumnes durant tres dies al final de la mobilitat per fer realitzar l’avaluació de les pràctiques i acompanyar-los de tornada a València.

 

 

Període: de principis de Març a principis d’Abril 2020.

 

El projecte “Aprenentatge professional, personal i lingüístic a França II” enquadrat en els programes Erasmus + KA102 , és el segon projecte de promogut pel IES Rascanya-Antonio Cañuelo per als nostres cicles de grau mitjà de formació professional.

 

Aquest projecte va a permetre’ns aconseguir uns objectius tals com millorar la inserció laboral dels nostres estudiants, així com la millora de les habilitats lingüístiques, les capacitats professionals i  potenciar el creixement personal i intercultural dels participants.

 

Finalment, no podem deixar de costat l’objectiu sempre present en la filosofia del nostre centre des de la seua creació que aquest projecte fomentarà, la contribució a l’enfortiment d’una vertadera ciutadania europea, on alumnes descobriran els valors culturals dels país visitat i prendran consciència del potencial que té el mercat laboral únic

 

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2019-1-ES01-KA102-061655

 

  • Staff mobility for training between Programme Countries . 2019-1-ES01-KA103-061656

 

-Dos professors de cicles superiors realitzaran una estància formativa en algun país de la comunitat europea durant 4 dies. Període durant el curs escolar.

 

 

Període: de principis de Març a principis d’Abril 2020.

 

 

 El nostre professorat millorarà en coneixements metodològics i tècnics. En l’àrea de formació professional, gràcies a aquestes mobilitats, podrem contrastar les diferències entre la formació professional dual a Europa i a Espanya, açò ens aportarà una nova visió en la qual recolzar-nos per a millorar el nostre propi sistema de FP Dual.

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2019-1-ES01-KA103-061656

 

Renewable sources of energy – our chance for clean air in Europe. 2018‐1‐PL01‐KA229‐051245_5

Durant els curs 2019-20, l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo està participant en un associació escolar enquadrada dins dels programes Erasmus + KA229

 

Dins d’aquesta associació escolar, a més del nostre institut,  participaran escoles de Zywiec (Polònia), Catània (Itàlia), Estambul (Turquia) i Leinstrand (Noruega). El projecte que anem a  desenrotllar s’anomena “Fonts d’energia renovable- Oportunitats per per netejar l’aire en Europa” i consistirà, entre altres activitats, en fer jornades en cada institut relacionades amb una o varies fonts d’energia renovable.

 

En totes aquestes jornades participaran 4 alumnes i 2 professors de totes les escoles participants del projecte, a més d’experts de les matèries a tractar. Realitzarem visites a empreses i instal·lacions d’energies renovables i visites culturals.

Durant el present curs 2019-20 queden per realitzar les següents jornades:

    • Dos professors i quatre alumnes, preferentment de FP Bàsica  i cicles de grau mitjà, aniran a l’institut  Gungoren Mesleki Egitim Merkezi en Istanbul, Turquia durant cinc dies a unes jornades formativo-educatives. Període  Octubre 2019 .

 

  • Dos professors i quatre alumnes preferentment de FP Bàsica  i cicles de grau mitjà, aniran a l’institut Zespol Szkol Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Zywcu, en Zywiec, Polònia a unes jornades formativo-educatives. Període  Maig 2020.

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2018-1-PL01-KA229-051245

 

 

  • Cooperation for innovation in building automation systems. 2019-1-BE02-KA229-060265_2

 

Durant els cursos 2019-20 i 2020-21, l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo va a  participar en una associació escolar enquadrada dins dels programes Erasmus + KA229

Dins d’aquesta associació escolar, a més del nostre institut, participen escoles de Hasselt (Bèlgica), Seinäjoki (Finlàndia)  i Palma de Mallorca(Espanya). El projecte que hem posat en marxa s’anomena “Cooperation for innovation in building automation systems” i consisteix, entre altres activitats, en fer jornades en cada institut relacionades amb els sistemes d’automatització de habitatges i edificis que estan implantats als distints països europeus.

 

 

Durant el present curs 2019-20  es van a realitzar les següents jornades

 

    • Tres professors i quatre alumnes, preferentment de segon de batxiller, aniran a l’institut  Hast Katholiek Onderwijs Hasselt en Hasselt, Bèlgica durant cinc dies a unes jornades formativo-educatives. Període  Febrer 2020.
    • Tres professors i quatre alumnes, preferentment de primer de batxiller, aniran a l’institut  per determinar durant les jornades de Bélgica, durant cinc dies a unes jornades formativo-educatives. Període aproximat Maig 2020.