Xarxa llibres per a famílies

Novedad:

Desde el martes 28 de junio al viernes 1 de julio en la biblioteca del centro se recogeran los libros de las familias que deseen pertenecer a la xarxa de llibres de 12:00 a 13:00.

Recordar que hay que traer, además de los libros, la declaración responsable y los impresos que se generen al realizar la solicitud.

Novetat:

(Acceso a la web del ayuntamiento donde se puede descargar la declaración responsable y consultar la segunda fase del programa)

En relación a la segunda fase del programa Xarxa de Llibres 2015-2016 le comunicamos que en cumplimiento de la Base Décima apartado e) de las Reguladoras de la convocatoria en el Ayuntamiento de Valencia, las personas solicitantes deberán “presentar en el momento de la entrega de los libros y al objeto de hacer posible el segundo pago de la ayuda, una declaración responsable actualizada del cumplimiento de obligaciones tributarias con la Hacienda estatal, autonómica y municipal y frente a la Seguridad Social y de no se deudor por resolución de procedencia de reintegro” (se adjunta modelo que también está disponible en la web www.valencia.es).

Novetat:

Se comunica que se han publicado los listados provisionales de falta de documentación y exclusiones de la ayuda Xarxa de Llibres para su consulta en la página web del Ayuntamiento www.valencia.es. El plazo de subsanación se abrirá el 27 de mayo y durará hasta el día 7 de junio, ambos inclusive. Es importante que las personas que todavía no han percibido el abono de la primera fase consulten el estado de su solicitud porque, en caso de faltarles algún documento y no aportarlo en plazo, su solicitud será desestimada. Las personas que deseen aportar algún documento deberán personarse en el Servicio de Educación, c. Amadeo de Saboya, 13, dentro del plazo correspondiente. Para cualquier duda o consulta pueden telefonear a los números 96 208 21 49 ó 96 208 21 50.

La Direcció del centre trasllada a tota la comunitat educativa la informació respecte la xarxa de llibres que arriba des de la Direcció General de Centres i Personal Docent

En la pàgina web http://www.ceice.gva.es/va/bancdellibres estan disponibles:

1. Les Instruccions sobre el  i altres materials curriculars per al pagament de la segona fase del Programa XarxaLlibres.

2. Document informatiu sobre la segona fase del Programa XarxaLlibres i participació en el banc de llibres per al curs 2016-2017.

S'informa que estan disponibles en la pàgina:

http://www.ceice.gva.es/ocd/areacd/es/abc/ajudesllibres.asp les Instruccions generals de data 23 de novembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent, sobre el Programa Xarxa de Llibres de Text.

A tal efecte l’Ajuntament de València habilitarà un registre específic al IES Rascanya-Antonio Cañuelo el dia 1 de febrer de 2016 de 9 a 13h i de 16 a 18h.Si no es fa eixe dia es tindrà que fer al registre de l’Ajuntament.

Què s'ha de presentar?

La sol·licitud degudament omplida i acompanyada de les factures o document justificatiu de la compra dels llibres de text o material curricular que haja adquirit, original, duplicat o còpia compulsada. La sol·licitud es fa “online” fent click açí..

De conformitat amb el que establix l'orde de convocatòria, les factures o documents de valor probatori equivalent hauran de contindre l'informació següent: CIF/NIF del proveïdor, denominació de l'empresa, data i número de la factura, relació nominal dels productes adquirits amb el seu preu. En els dits documents podrà figurar el nom de l'alumne/a o del pare/mare/tutor legal; si no figurara, la persona sol·licitant estamparà la seua firma i farà constar el seu nom i número de DNI.

L'adquisició ha d'haver-se realitzat l'any 2015, ja que han d'utilitzar-se per al curs escolar 2015/2016.

Esta factura pot anar estesa a nom de l'alumne o del pare, mare o tutor legal i en ella ha d'apreciar-se clarament el preu dels llibres de text o materials curriculars com els quadernets associats al llibre de text.