Inauguració de l’exposició sobre el desé aniversari de l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo.

Dijous 23 d’abril a les 19:00 s'inaugura l’exposició sobre el desé aniversari de l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo.

Engunay l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo celebra 10 anys d’existència. Des de la seua posada en funcionament, el curs 2005-2006, l’IES Rascanya ha crescut molt en alumnat, oferta formativa, programes educatius i aposta per la innovació i la cultura. Deu promocions d’alumnes han passat ja per l’institut i s’han incorporat al món laboral, a la universitat, han participat en intercanvis internacionals, etc.

Per celebrar aquesta dècada d’educació pública i de qualitat que ofereix el centre hem posat en marxa una sèrie d’actes que es presentaran de manera oficial el pròxim dijous, 23 d’abril a les 19:00h, coincidint amb la celebració del dia del llibre, amb la inauguració d’una exposició titulada “Deu anys d’institut: una lliçó d’història”. L’acte estarà amenitzat per la cantant Eva Denia i la violoncel·lista Merxe Martínez, i en acabar oferirem un vi d’honor

Ens agradaria molt comptar amb la vostra presència tant en la inauguració de l’exposició com en el vi d’honor que oferirem a continuació.